IMG_20210712_192220_prev_ui
6 مرداد , 1403 11:57

طراحی سایت و پشتیبانی سایت – دیسلر

هزینه تخمینی طراحی وب سایت چقدر است؟
برای برآورد هزینه طراحی وب، ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید:
چه دستگاه هایی برای سایت خود در نظر گرفته اید؟
مزایای سایت در کسب و کار شما چیست؟
آیا به پوسته سفارشی نیاز دارید؟
علاوه بر کنترل پنل سایت، کنترل پنل حساب کاربری هم می خواهید؟
با پاسخ به سوالاتی که به صورت دقیق و کامل مطرح شده است می توانید تا حدودی هزینه طراحی وب سایت را برآورد کنید.
به یاد داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد. این شامل:

وب سایت یا آدرس


دامنه آدرس سایت شما است که می تواند پسوندهای مختلفی مانند com., ir., co داشته باشد. و… ثبت شد. قیمت این دامنه ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم نام دامنه است. آدرس سایت به صورت سالیانه یا پنج ساله اجاره داده می شود و تا زمانی که اجاره را پرداخت کنید متعلق به شماست. در صورت امتناع از پرداخت اجاره، دامنه سایت خالی می شود و متقاضی دیگری می تواند مالک آن باشد.
این هزینه است
باید بدانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین هنگامی که یک وب سایت میزبانی می شود، می توان از هر جایی به آن دسترسی داشت. وب سایت شما بر روی کدام میزبان طراحی می شود و این هاست در کجا قرار دارد (در ایران یا سایر کشورها) می تواند بر هزینه های شما تأثیر بگذارد. زیرا هرکسی می تواند در هر زمانی از روز با وارد کردن URL به محتوای ارائه شده دسترسی داشته باشد. بنابراین یک هاست مطمئن و قابل اعتماد بسیار مهم است و هزینه آن به صورت ماهانه یا سالانه محاسبه می شود.
هزینه طراحی سایت
همانطور که قبلا اشاره کردیم امروزه طراحی وب با روش ها و تکنیک های برنامه نویسی متفاوتی انجام می شود و معمولاً به دو صورت انجام می شود:
طراحی سایت با استفاده از کد نویسی
طراحی سایت با استفاده از سیستم های آماده
انتخاب یکی از این روش ها بستگی به کاری دارد که می خواهید انجام دهید، البته برای هر روشی باید هزینه طراحی سایت را پرداخت کنید.
علاوه بر این عواملی مانند مهارت طراح، تکنیک های طراحی، امنیت طراحی و … نیز در تعیین قیمت طراحی سایت موثر است.
تحصیلات
هنگامی که وب سایت خود را از تیم طراحی دریافت می کنید، به یک دوره آموزشی برای مدیریت آن نیاز دارید. برای مدیریت سفارشات سایت، سفارش محصولات جدید، به روز رسانی محصولات قدیمی و غیره باید آموزش های لازم را کسب کنید. به طور معمول، دریافت این دوره های آموزشی بر هزینه کل سایت تاثیر می گذارد.
هزینه های تولید محتوا
همه ما می دانیم که تولید محتوا برای موفقیت یک وب سایت بسیار مهم است. سایتی بدون محتوای جدید و جالب و سئو نمی تواند رتبه خوبی از گوگل بگیرد. قیمت ها در این بخش با توجه به مهارت و تجربه متخصص تولید محتوا متفاوت است.
تجهیزات مورد نیاز
چه ویژگی هایی در وب سایت خود می خواهید؟ به عنوان مثال، آیا می خواهید یک درگاه پرداخت در وب سایت داشته باشید؟ یا می خواهید ویژگی اشتراک را برای وب سایت خود فعال کنید؟ همه اینها بر هزینه طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد.
هزینه سئو وب سایت
به یاد داشته باشید که سئو داخلی وب سایت بسته به نوع قالب، زبان برنامه نویسی، حجم و نوع محتوا می تواند هزینه های متفاوتی را به همراه داشته باشد.

خدمات طراحی سایت ، پشتیبانی سایت توسط دیسلر

هزینه نگهداری سایت


بسته به نوع فعالیت، هر سایتی نیاز به پشتیبانی متفاوتی دارد از جمله: به روز رسانی دوره ای کدنویسی و قالب ها، بررسی پیشرفت سایت در گوگل، چک های روزانه، هفتگی و ماهانه گوگل و… هزینه های پشتیبانی سایت یکی از آنهاست. مهمترین هزینه ای که باید محاسبه کنید به عنوان مثال، پس از راه اندازی سایت خود، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که عملکرد عادی سایت را مختل کند. بنابراین شما نیاز به پشتیبانی از تیم طراحی وب خود دارید که باید هزینه آن را بپردازید.
اگر می خواهید بدانید طراحی وب سایت در سال 2021 چقدر هزینه دارد، اینجا را کلیک کنید.
در حال حاضر می دانیم طراحی وب سایت چیست، چگونه انجام می شود و چقدر هزینه دارد. حال می خواهیم در مورد نرم افزار طراحی سایت صحبت کنیم.
همانطور که می دانید نرم افزارها و ابزارهای زیادی برای طراحی وب وجود دارد و اگر می خواهید طراحی سایت را امتحان کنید باید از نرم افزارهای طراحی وب استفاده کنید. ابزارهای طراحی وب بسیار زیاد و متنوع هستند، اما برخی از آنها بهتر هستند و توسط اکثر طراحان استفاده می شود.
تکنیک های طراحی سایت
قبل از هر چیز لازم است بدانید که فرآیند طراحی وب سایت باید به دو صورت انجام شود. طراحی وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی و طراحی وب بدون زبان های برنامه نویسی. جدول زیر پرکاربردترین برنامه های طراحی وب را نشان می دهد.
برخی از نرم افزارهای طراحی وب با استفاده از زبان برنامه نویسی برخی از نرم افزارهای طراحی وب بدون استفاده از زبان برنامه نویسی
طراح وب گوگل
رویاپرداز
شی شبکه
RapidWeaver
آهنگساز
DotNetNuke
وردپرس
جملا
دروپال


طراحی و ساخت وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی


در این روش صفحات استاتیک یا پویا با استفاده از دانش برنامه نویسی طراحی سایت و چندین برنامه نصب می شوند. در ادامه به بررسی چند نرم افزار طراحی وب با این روش می پردازیم
طراحی زبان برنامه نویسی
نرم افزار طراحی وب سایت Google Web Designer
نرم افزار Google Website Builder یک نرم افزار پیشرفته وب سایت ساز است که به شما امکان می دهد صفحات HTML5 و سایر محتوای وب را با استفاده از عناصر بصری و کدنویسی یکپارچه ایجاد و ایجاد کنید.
نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver
نرم افزار طراحی وب Dreamweaver نوعی نرم افزار طراحی وب است که به شما در طراحی، ساخت و انتشار وب سایت کمک می کند. همچنین می توانید این برنامه را به صورت بومی بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید. با استفاده از این نرم افزار طراحی سایت می توانید وب سایت خود را با استفاده از تصاویر بصری یا با استفاده از کدنویسی یا ترکیبی از هر دو ایجاد کنید. البته همانطور که در بالا ذکر شد برای این کار باید اصول اولیه کد را بدانید.
همچنین نرم افزار طراحی وب سایت drechweaver از زبان های مختلف مورد نیاز برای ساخت هر نوع وب سایتی مانند HTML، HTML5، CSS، Javascript و غیره پشتیبانی می کند.
نرم افزار طراحی وب سایت net object
نرم افزار طراحی سایت Net Objects یک نرم افزار طراحی وب سایت شناخته شده و قدرتمند می باشد. این برنامه با ارائه مجموعه ای از ابزارهای منحصربفرد به یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مدیریت و ساخت صفحات وب تبدیل شده است و همچنین به کاربر امکان طراحی و ساخت وب سایت با حداقل مهارت را می دهد.
نرم افزار طراحی وب RapidWeaver
با نرم افزار طراحی سایت RapidWeaver می توانید در عرض چند دقیقه سایت خود را طراحی کنید. این نرم افزار طراحی سایت از کدهای HTML5, xHTML, CSS3 پشتیبانی می کند و طراحی وب سایت را برای شما جذاب و جذاب می کند. با استفاده از این نرم افزار طراحی وب سایت می توانید بدون دانش طراحی خاصی با استفاده از ابزارها و قالب های نرم افزار وب سایت و قالب مورد نظر خود را به راحتی طراحی و آماده کنید. یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار وجود بیش از 30 قالب آماده می باشد.
نرم افزار طراحی سایت KompoZer
نرم افزار طراحی سایت KompoZer یکی از زیباترین و ساده ترین نرم افزارهای طراحی سایت می باشد. با این نرم افزار طراحی سایت می توانید پروژه خود را تنها با یک کلیک و بدون کدنویسی آماده کنید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و دوستانه است و اکثر ویژگی های مهم را پوشش می دهد. تنظیمات دیگر را نیز می توان در منوهای متعدد این برنامه یافت.